Home > Off topic // Plepalai ir mintys > Nu ir tas nėra blogai!

Nu ir tas nėra blogai!

Užėjau į Galvosūkių Pasaulį, dairausi, žiūrinėju žaidimus, seku kainas…

Staiga iš niekur: “Gal galiu kuo padėti?”

Aš: “Ačiū, aš šiaip dairaus… Nors… Sakykit, ką žmonės šiaip perka šiais laikais?”

Pardavėjas rodomąja ranka paslenka link Alias: “Šitą perka…”

Aš: “Ne ne, normaliau turiu galvoje, ką perka be Alias?”

GP: “Monopolį dar perka…”

Aš: “Hm, o normalius žaidimus perka?”

GP: “Perka irgi, bet čia jau priklauso grynai nuo kiekvieno žmogaus.”

Aš: “Kas tokiu atveju pirmauja? Ticket to Ride, Carcassonne, Dixit ar dar kas nors?”

Mano nuostabai (geraja prasme) buvo paminėtas SMALL WORLD.

Kaip vienas iš tų, kurį dažnai ir gerai perka…

Aišku tik tuomet, kai neperka Aliasų, Monopolių ir kitų perkamiausių.

Nu ir tas nėra blogai!😀

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

